Информация по доставке

Livrarea în Moldova este efectuată de serviciul de livrare "Nova Poshta". Termenul de livrare este în mod obișnuit de 2-3 zile lucrătoare. Managerii noștri vor conveni cu dumneavoastră data livrării înainte de expedierea comenzii. Comenzile de mari dimensiuni sunt livrate până la intrarea clientului sau la porțile casei private. Costul livrărilor prin serviciul de curierat "Nova Poshta" Greutate Cost până la 5 kg 100 lei până la 30 kg 150 lei până la 75 kg 200 lei până la 100 kg 250 lei până la 200 kg 300 lei până la 300 kg 500 lei

Vă rugăm să rețineți că la primirea produsului acesta trebuie să fie verificat pentru completitudine și absența deteriorărilor exterioare de către cumpărător. Prin semnarea facturii expres, confirmați că nu aveți reclamații împotriva vânzătorului și a transportatorului.

Dacă produsul este livrat și corespunde tuturor obligațiilor de garanție, dar din motive oarecare doriți să renunțați la achiziționarea sa, va trebui să plătiți costurile de transport și livrare. Prin urmare, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul pe care doriți cu adevărat să-l cumpărați.

Livrarea comenzilor în valoare de minimum 500 de lei în Chișinău este gratuită. Pentru comenzile cu o valoare sub 500 de lei, costul livrării este de 50 de lei. Costul livrării în suburbiile Chișinăului este de 100 de lei. Livrarea se efectuează de luni până vineri între orele 10:00 și 22:00 în 3 intervale de timp (10:00 - 14:00, 14:00 - 18:00, 18:00 - 22:00). Sâmbăta, livrarea se efectuează între orele 10:00 și 18:00 fără intervale de timp. Livrarea se realizează doar pentru produsele incluse în comandă. Nu se efectuează transportul mai multor produse pentru a alege unul dintre ele la livrare. Curierul va suna cu 30 de minute înainte de livrare. Serviciul de livrare nu include mutarea produsului în interiorul apartamentului, montarea și conectarea, prezentarea caracteristicilor de consum și instruirea cumpărătorului. Vă rugăm să rețineți că la primirea produsului acesta trebuie să fie verificat pentru completitudine și absența deteriorărilor exterioare de către cumpărător. Prin semnarea certificatului de garanție, confirmați că nu aveți reclamații cu privire la produs sau vânzător.

Dacă produsul este livrat și corespunde tuturor obligațiilor de garanție, dar din motive oarecare doriți să renunțați la achiziționarea sa, va trebui să plătiți costurile de transport și livrare. Prin urmare, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul pe care doriți cu adevărat să-l cumpărați.

Ridicarea produselor de mari dimensiuni la etaj sau aducerea în casă:

Electrocasnicele și mobilierul de mari dimensiuni sunt livrate până la intrarea clientului sau la porțile casei private. Dacă clientul dorește, ridicarea produselor la etaj sau aducerea în casă se poate face contra cost. Costul minim al ridicării unui singur produs de mari dimensiuni este de 100 de lei și include ridicarea produsului cu liftul până la apartamentul clientului sau pe scări până la etajul trei. În cazul lipsei liftului sau în imposibilitatea de a ridica produsul de mari dimensiuni cu liftul începând cu etajul patru, costul ridicării va fi de 20 de lei pe etaj. Dacă clientul ajută curierul să ridice produsul, costul ridicării va fi redus la jumătate.